Politiek, bestuur en media: een samenspel en spanningsveld

Home » Producten » Ambtelijk vakmanschap » Politiek, bestuur en media: een samenspel en spanningsveld

Politiek, bestuur en media: een samenspel en spanningsveld

Waar stopt het werk van de ambtenaar en begint dat van de politiek? Welke verantwoordelijkheid heb je als ambtenaar tegenover de media? Waarvoor kun je de media het beste inzetten? In deze podcast geeft prof.dr. Heinrich Winter antwoord op deze en meer vragen. Hij is Hoogleraar Bestuurskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen en aangesloten bij de Noordelijke Academie voor Openbaar Bestuur (NAOB).

Deze podcast heeft een studieduur van circa 30 minuten.

Direct naar de podcast

Eerste