Ambtelijk vakmanschap: van 1.0 naar 3.0

Home » Producten » Ambtelijk vakmanschap » Ambtelijk vakmanschap: van 1.0 naar 3.0

Ambtelijk vakmanschap: van 1.0 naar 3.0

Met welke vakinhoudelijke ontwikkelingen heb je als ambtenaar te maken? In welke richting beweegt het ambtelijk vakmanschap zich? In dit webinar legt Avelien Haan uit wat de kenmerken zijn van ambtelijk vakmanschap 1.0, 2.0 en 3.0. Mr.dr. Avelien Haan is onderzoeker en docent recht en bestuur bij NHL Stenden Thorbecke Academie. Daarnaast is zij verbonden aan de Noordelijke Academie voor het Openbaar Bestuur (NAOB).

Dit webinar heeft een studieduur van circa 30 minuten.

Direct naar het webinar

eerste