Anders (samen)werken door de Omgevingswet

Bekijk de video(‘s) over de nieuwe tool voor de Digi-RI&E provinciale sector.

Home » Producten » Ambtelijk vakmanschap » Anders (samen)werken door de Omgevingswet

Filmpje

Anders (samen)werken door de Omgevingswet

“In voorbereiding op de komst van Omgevingswet zijn de afgelopen jaren verschillende MOOC’s (Massive Online Open Course) ontwikkeld, o.a. door de A&O-fondsen Provincies, Gemeenten en Waterschappen.

Anders werken door de Omgevingswet
De Omgevingswet integreert 26 wetten op het gebied van de fysieke leefomgeving. Om de invoering van de Omgevingswet tot een succes te maken is een andere manier van werken noodzakelijk. Dit stelt eisen aan de organisatie in het algemeen, maar ook aan de overheidsprofessional als individu.

Anders werken door de Omgevingswet

Anders Samenwerken door de Omgevingswet
De MOOC ‘Anders samenwerken door de Omgevingswet’ is een vervolg op de MOOC ‘Anders werken door de Omgevingswet’. De nieuwe MOOC focust zich niet op de inhoud van de wet, maar op de gedragsverandering die van publieke professionals wordt verwacht na invoering ervan.”

Anders Samenwerken

tweede