Over ons, A&O-fonds Provincies

Wij zijn er voor alle organisaties en medewerkers binnen de provinciale sector.

Home » Over ons

Kennismakelaar en platform voor samenwerking

De stichting Arbeidsmarkt- en Ontwikkelingsfonds Provincies (A&O-fonds Provincies), is het samenwerkingsverband van werkgevers- en werknemersorganisaties in de sector Provincies en is opgericht in 2007. We treden op als kennismakelaar en platform voor samenwerking voor de organisaties binnen de sector. Wij initiëren, stimuleren en bevorderen vernieuwende activiteiten op het gebied van HRM, arbeidsmarkt, medezeggenschap en arbeidsomstandigheden.

Het A&O-fonds is een samenwerkingsverband van werkgevers- en werknemersorganisaties.

Wie zijn wij

Met ons kleine, enthousiaste team, staan we klaar voor iedereen die werkt in de provinciale sector. Maar wie zijn wij? In deze korte video stellen we ons aan je voor.

Waar staan we voor

Ons doel is om jou als medewerker binnen de provinciale sector, te helpen om goed voorbereid alle ontwikkelingen en uitdagingen in je werk aan te gaan. We ondersteunen hierbij jou én je organisatie. Zo willen we ervoor zorgen dat jij bijblijft, je ontwikkelt, de juiste keuzes maakt in je loopbaan en vitaal en gezond aan het werk blijft. En dat je organisatie een aantrekkelijke, dynamische en creatieve organisatie is met een gezond arbeidsklimaat.

Evenement georganiseerd voor en door de sector.

Voor en door de sector

Elke organisatie heeft haar eigen dynamiek, karakteristieken en omgeving en kan leren van de kennis en ervaring die een andere organisatie in de provinciale sector heeft opgedaan. Wij willen geen verantwoordelijkheden van organisaties overnemen, maar van toegevoegde waarde zijn in het toegankelijk en toepasbaar maken van beschikbare kennis. Zonder de bijdrage van de professionals binnen de sector, kan de gewenste samenwerking en kennisdeling niet worden bereikt. Wij werken daarom heel nadrukkelijk samen met de sector.