Agenda

Bekijk onze activiteiten voor de komende periode waar jij als medewerker van de provinciale sector gratis aan kunt deelnemen.

Home » Actueel » Agenda

Online Bijeenkomst ‘De groeten met moeten!’

Het besmettelijke moeten-virus heeft velen van ons in de greep. We denken dat we geen keuze hebben en doen daarom braaf wat anderen van ons lijken te verwachten.

Webinar ‘Overgang: luister naar je lichaam’

De overgang: een onderwerp waarop nog steeds een taboe rust. Terwijl het juist zo belangrijk is om erover te lezen en met elkaar in gesprek te gaan.

Online bijeenkomst ‘Omgaan met extern ongewenst gedrag’

Het is belangrijk dat elke professional zijn/haar werk kan doen zonder last van agressie en intimidatie. Twee zaken hierbij staan voorop: agressie is onacceptabel en we houden agressie nooit stil.

Werkplezier Wandeling

Al wandelend naar meer werkplezier. Even uitchecken van je werk en inchecken bij jezelf.

Leernetwerk Werkplezier (Najaar)

Plezier hebben in je werk zorgt voor een manier van werken waarvan je energie krijgt en die een positieve bijdrage levert aan je leven en geluksgevoel.

Training meer Plezier en minder stress (Najaar)

Wil jij meer plezier en minder stress ervaren in je werk? En in korte tijd hierin grote stappen zetten en leren van anderen? Meld je dan aan voor deze training.

A&O fondsen festival 2024

Georganiseerd vóór en dóór de vier sectoren gemeenten, waterschappen, provincies en het rijk. centraal staat leren van en met elkaar op lokaal, regionaal en landelijk niveau.