Home » Over ons » Jaarverslag

Jaarverslag

Jaarverslag 2022

Het jaar 2022 was een jaar waarin de nieuwe manier van werken na de coronapandemie stukje bij beetje meer geborgd is. Als A&O-fonds hebben wij ons ingezet voor de ondersteuning van organisaties en medewerkers binnen de provinciale sector om te helpen een nieuw evenwicht te vinden.

Daarnaast zijn er diverse maatschappelijke ontwikkelingen die veel vragen van organisaties en medewerkers. Wij hebben een bijdrage geleverd aan het creëren van een prettige, stimulerende en gezonde werkomgeving voor medewerkers binnen de provinciale sector, zodat zij met plezier optimaal kunnen bijdragen aan de maatschappelijke opgaven waarvoor de provinciale organisaties zich gesteld zien.

In het Jaarverslag 2022 ‘Op zoek naar evenwicht – een terugblik’ lees je wat we vorig jaar zoal gedaan hebben.