Samenwerking met de sector

Van toegevoegde waarde zijn voor jou als medewerker en voor jouw organisatie. Dat is waar we elke dag aan werken. Denk met ons mee!

Home » Over ons » Samenwerkingen

We willen aansluiten op wat voor de sector provincies belangrijk is.

Toegevoegde waarde

Wij willen aansluiten op wat voor jou en je werkgever belangrijk is en zo van toegevoegde waarde zijn. Er zijn vele uitdagingen, in de wereld en in de provinciale sector. Wij stemmen onze activiteiten zoveel mogelijk af op die ontwikkelingen. Dit kunnen we niet alleen. Dit staat of valt met een goed persoonlijk contact met de mensen in de sector.

Voor en door de sector

Wij werken heel nadrukkelijk samen met de sector. Zonder de bijdrage van de professionals binnen de sector, kan de gewenste samenwerking en kennisdeling niet worden bereikt. Elke organisatie heeft haar eigen dynamiek, karakteristieken en omgeving en kan leren van de kennis en ervaring die een andere organisatie in de provinciale sector heeft opgedaan. Wij willen geen verantwoordelijkheden van organisaties overnemen, maar beschikbare kennis toegankelijk en toepasbaar maken.

Goed persoonlijk contact met de sector provincies vinden we belangrijk.

Persoonlijk contact

We zijn van mening dat vanuit persoonlijk contact tussen ons en medewerkers uit de sector, de mooiste ideeën kunnen ontstaan. Op basis hiervan kunnen wij van echte toegevoegde waarde zijn.

Dit persoonlijke contact kan op allerlei manieren plaatsvinden. Dus heb je een bijeenkomst waar wij een bijdrage aan kunnen leveren, wil je samen met ons sparren over inspirerende activiteiten en producten, of gewoon eens bijpraten met een kop koffie? Neem dan gerust contact met ons op!