Effectief lezen van beleid in de ondernemingsraad

Categorie:

Beschrijving

Home » Producten » Medezeggenschap » Effectief lezen van beleid in de ondernemingsraad

Webinar

Effectief lezen van beleid in de ondernemingsraad

Iedereen die regelmatig beleidstukken ‘moet’ lezen kent de uitdaging. Je bent niet thuis in de materie en toch wil je een goed oordeel geven. In dit webinar geven Dick Onvlee en Hemmo Hemmes concrete tips hoe je effectief beleid kunt lezen. Zo vind je makkelijker de kern en ontdek je wat er nog mist. Voor medezeggenschap is een open en goede communicatie belangrijk, vandaar dat wij ook aandacht geven aan het met elkaar begrijpen èn verbeteren van de stukken.

Direct naar het webinar

Om gebruik te kunnen maken van dit product, moet je een account hebben op het nieuwe leerplatform van A&O ProvinciE-learning dat sinds 21 maart 2024 online is. Mocht je je hiervoor nog niet hebben geregistreerd, doe dit dan nu!

Ook als je in het verleden al een account had voor A&O ProvinciE-learning, moet je je voor dit nieuwe platform opnieuw aanmelden.

eerste

Extra informatie