Gendergelijkwaardigheid op de werkvloer – voor medewerkers

Categorie:

Home » Producten » Organisatiecultuur » Gendergelijkwaardigheid op de werkvloer – voor medewerkers

Collega College

Gendergelijkwaardigheid op de werkvloer – voor medewerkers

In dit Collega College neemt Lio van den Bosch, adviseur Diversiteit & Inclusie bij de provincie Noord-Holland, je mee in het onderwerp Gendergelijkwaardigheid op de werkvloer. Wat is gender? Wat is gendergelijkwaardigheid? En ook: wat is het niet? En waarom is het belangrijk dat er aandacht besteed wordt aan gender? Tot slot geeft Lio tips wat je zelf kan doen vanuit zijn eigen ervaring en die van anderen.

Naast dit Collega College voor medewerkers, heeft Lio ook een college opgenomen voor organisaties.

Is er een onderwerp waar jij kennis van hebt en enthousiast over bent? En waar jij je collega’s in de sector meer over zou willen vertellen? Meld je dan aan voor het geven van je eigen Collega College!

Meld je aan

Werk & Mantelzorg - voor de mantelzorger