Omgang WOR-bestuurder met OR: Co-creëren of klassieke aanpak

Wat zijn aandachtspunten voor de medezeggenschap als het gaat om co-creatie?

Home » Producten » Medezeggenschap » Omgang WOR-bestuurder met OR: Co-creëren of klassieke aanpak

Omgang WORbestuurder met OR: Co-creëren of klassieke aanpak

Wat zijn aandachtspunten voor de medezeggenschap als het gaat om co-creatie? Hoe krijg je de WOR-bestuurder mee in belangrijke punten vanuit de medezeggenschap? Hoe verhoudt co-creatie zich tot de formele bevoegdheden van de medezeggenschap?

Dit webinar van circa 1 uur is uitgezonden op 6 december 2021 en is onderdeel van een reeks van webinars rondom actuele thema’s voor de Medezeggenschap voor de provinciale sector.

Direct naar het webinar

eerste