Politiek en macht in organisaties

Home » Producten » Ambtelijk vakmanschap » Politiek en macht in organisaties

E-learning

Politiek en macht in organisaties

Op zoek naar een introductie in politiek en macht in organisaties? Zo werkt het en dit kun je ermee! In deze korte training leer je op een vlotte manier wat politiek en macht inhouden binnen organisaties. Zo leer je bijvoorbeeld wanneer je ermee te maken kan krijgen en hoe je er vervolgens slim mee om kunt gaan, of zelfs gebruik van kunt maken. Kortom, in slechts één week leer je onder andere wat je moet weten om jouw positie sterker te maken, politiek te handelen en hoe je verschillende tactieken kunt inzetten.

eerste

Toegankelijkheid