Agenda

Bekijk onze activiteiten voor de komende periode waar jij als medewerker van de provinciale sector gratis aan kunt deelnemen.

Home » Actueel » Agenda

Leernetwerk Werkplezier

Ben je enthousiast over het thema Werkplezier en zou je graag met collega’s van andere provinciale organisaties kennis en ervaring willen delen? Meld je dan aan voor het Leernetwerk Werkplezier!

Kenniscafe Cijfers Personeelsmonitor

Ben jij benieuwd naar de diepere betekenis achter de cijfers van de Personeelsmonitor? Meld je aan voor het kenniscafé en ga in gesprek met andere provincies over hun cijfers.

Tweedaagse Training Het aanjagen van D&I door ondernemingsraden

Wil jij als OR-lid weten wat je kunt doen om het thema Diversiteit & Inclusiviteit in jouw organisatie aan te jagen? Meld je dan aan voor deze online training!

Leernetwerk Werkplezier (Najaar)

Plezier hebben in je werk zorgt voor een manier van werken waarvan je energie krijgt en die een positieve bijdrage levert aan je leven en geluksgevoel.

Training meer Plezier en minder stress (Najaar)

Wil jij meer plezier en minder stress ervaren in je werk? En in korte tijd hierin grote stappen zetten en leren van anderen? Meld je dan aan voor deze training.

Online workshop ‘Bewustwording van je onbewust vooroordelen’

Wil jij weten hoe het zit met jou onbewuste vooroordelen? En meer gebruik maken van alle verschillen tussen jou en je collega’s? Meld je dan aan voor deze workshop.

Tweedaagse online training ‘Inclusief werven en selecteren’

Ontwikkel inclusieve vaardigheden voor het aantrekken van divers personeel. Zo wordt inclusief werven en selecteren een tweede natuur van de organisatie.

A&O fondsen festival 2024

Georganiseerd vóór en dóór de vier sectoren gemeenten, waterschappen, provincies en het rijk. centraal staat leren van en met elkaar op lokaal, regionaal en landelijk niveau.