Lees meer over sociale veiligheid en integriteit in een politieke omgeving binnen provincies en hoe je als organisatie daar een goede meld- en adviesinfrastructuur voor kunt inrichten.

Home » Producten » Gezond & Veilig Werken » Whitepaper ‘Medezeggenschap bij sociale veiligheid in een politiek-ambtelijke werkomgeving’

Publicatie

Sociale veiligheid en integriteit in een politieke omgeving is een hot item. Hoe zit dat binnen provincies en welke rol heeft de OR daarbij? Marjolein van Dijk-Roep, Mark Noort en Johannes Kooistra, medezeggenschapsexperts bij het CAOP, analyseren wat sociale veiligheid en integriteit precies zijn en hoe je er als organisatie voor kunt zorgen dat er een goede meld- en adviesinfrastructuur is. De OR kan daarbij een rol van betekenis spelen, ook bij het werken aan een sociaal veilige organisatiecultuur.

In deze Whitepaper lees je hoe provincies kunnen zorgen voor sociale veiligheid en integriteit en welke rol en middelen de OR daarbij heeft.

Direct naar de whitepaper
Whitepaper medezeggenschap sociale veiligheid