Home » Veelgestelde technische vragen tool Het Goede Gesprek

Tool

Veelgestelde technische vragen tool Het Goede Gesprek

Heb je een vraag over de tool Het Goede Gesprek? Kijk dan eerst even hier.

Staat jouw vraag er niet tussen? Ga naar Veelgestelde Vragen of mail naar hetgoedegesprek@aenoprovincies.nl.

Je kunt zowel via de app als via de webversie een account aanmaken. Dit kan alleen met je werkmailadres. Nadat je je gegevens hebt ingevoerd, krijg je op het opgegeven e-mailadres een verificatiemail. Volg de procedure in de mail. Ontvang je geen mail na 1 minuut, wacht dan nog even. Het kan zijn dat de mail door een firewall heen moet, bijvoorbeeld als je op een provinciaal netwerk zit. Dat kan enige tijd kosten. Ontvang je na enige tijd nog steeds geen e-mail? Controleer je Spamfolder of ongewenste mail of controleer of je mailbox niet vol zit. Kom je er niet uit mail dan naar hetgoedegesprek@aenoprovincies.nl.

Krijg je de melding dat je e-mailadres al in gebruik is? Dan is er al een account. Je kunt via “Ik heb al een account” en vervolgens “Wachtwoord vergeten” een nieuw wachtwoord opvragen.

De tool Het Goede Gesprek is bedoeld voor alle medewerkers die vallen onder de cao provinciale sector. Voor het aanmaken van een account is een e-mailadres behorende bij één van deze organisaties noodzakelijk.

Om in te kunnen loggen op de tool Het Goede Gesprek moet je account geactiveerd zijn. Hiervoor ontvang je na registratie een verificatiemail.
Heb je na enkele minuten nog geen mail ontvangen? Check dan je spam-folder.
Staat de mail ook niet in de spam-folder? Mogelijk heb je per ongeluk een typefout gemaakt bij het opgeven van jouw e-mailadres. Registreer je dan nog een keer met het juiste e-mailadres.

Heb je al een account, maar ben je vergeten wat je wachtwoord is? Je kan via “Ik heb al een account” en vervolgens “Wachtwoord vergeten” een nieuw wachtwoord opvragen.

Je kunt je wachtwoord van je account opnieuw instellen. Ga hiervoor in de app naar Instellingen. In de webversie kun je je wachtwoord wijzigen via de knop onder het inlogscherm.

Als je een nieuw wachtwoord wilt opvragen via de tool, en je krijgt de foutmelding “Onbekende fout”, dan is de kans groot dat je probeert in te loggen met een niet-bestaand account. Om gebruik te maken van de tool moet je een account aanmaken; je kunt hiervoor geen gebruik maken van jouw andere accounts bij A&O-producten. Zie voor het aanmaken van een account de vraag “Hoe maak ik een account aan?”.

In de Appstore of Google Play kun je zien wat de meest actuele versie is van de app (versienummer en datum) en welke versie jij op dit moment gedownload hebt. Heb je niet de nieuwste versie? Via de appstore kun je de app Het Goede Gesprek updaten. Je kunt de app ook automatisch laten updaten; ga hiervoor naar de instellingen van je eigen smartphone of tablet.

Belangrijke berichten, zoals in de tool doorgevoerde wijzigingen in de cao, worden in de app door middel van een notificatie kenbaar gemaakt aan de gebruikers. Onder “Instellingen” kun je de notificaties aan of uit zetten.

De app en de webversie bevatten dezelfde functionaliteiten en kun je dus één op één naast elkaar gebruiken. Je kunt met dezelfde gegevens inloggen op zowel de app als de webversie.

Voor vragen over de app/webversie van Het Goede Gesprek kan je contact opnemen met het A&O-fonds Provincies, via hetgoedegesprek@aenoprovincies.nl

Heb je vragen over het voeren van het goede gesprek of hoe dit binnen jouw organisatie is geregeld? Neem dan contact op met je leidinggevende of de HR-adviseur.

Technische storingen of foutmeldingen kan je bij ons melden.

Veelgestelde vragen tool Het Goede Gesprek

Heb je een andere vraag?

Heb jij een andere vraag over de tool Het Goede Gesprek? Bijvoorbeeld wat je kunt doen met het onderdeel Gesprek, of hoe je kunt samenwerken met je leidinggevende via de tool? Bekijk dan de andere veelgestelde vragen.

Bekijk de andere vragen

Direct aan de slag?

Ga naar de downloadpagina en start direct met de tool