Terugblik A&O fondsen Festival 2022

Home » Producten » Ambtelijk vakmanschap » Terugblik A&O fondsen Festival 2022

Bijeenkomst & Training

Terugblik A&O fondsen Festival 2022

Met 2.000 festivalgangers beleefden we van 7 tot met 10 november 2022 het online A&O fondsen Festival 2022 dat ging over samen werken aan de toekomst. De beste voorbeelden uit verschillende overheidssectoren kwamen aan bod in 25 online workshops. Dank aan alle workshopgevers die hun ervaringen met collega’s uit gemeenten, waterschappen, provincies en rijk wilden delen.

Op de 2e dag van het Festival mochten wij als team de dag openen. Bekijk onze opening en ontdek hoe wij jou en je organisatie, ook in 2023, kunnen helpen om duurzaam inzetbaar en in ontwikkeling te blijven, zodat je optimaal kan blijven aansluiten bij de veranderende samenleving.

Het A&O fondsen Festival wordt georganiseerd vóór en dóór de vier sectoren gemeenten, waterschappen, provincies en het rijk. De fondsen initiëren en stimuleren initiatieven die ertoe bijdragen dat de overheidssector zich als geheel blijft ontwikkelen. Leren van en met elkaar op lokaal, regionaal en landelijk niveau is wat centraal staat.

,