A&O fondsen Festival 2024

Home » Producten » Ambtelijk vakmanschap » A&O fondsen Festival 2024

Bijeenkomst & Training

A&O fondsen Festival 2024

Op donderdag 10 oktober stijgen we samen op naar nieuwe hoogten in de Fokker Terminal in Den Haag tijdens het A&O fondsen Festival 2024. Ook dit jaar bundelen we onze krachten om over de verschillende overheidssectoren heen inspiratie te vinden en turbulentie om te zetten in vooruitgang.

Het thema van deze nieuwe editie is: Samen vooruit in turbulente tijden!

Het programma krijgt steeds meer vorm en kent 3 gates:

• Turbulentie in de samenleving
  • Turbulentie voor de professional
  • Turbulentie door techniek

Het programma is speciaal ontworpen voor ambtenaren die werkzaam zijn in HR, organisatieontwikkeling en -verandering in management, staf en de verschillende domeinen.

Zet je schrap voor een vlucht vol inspirerende sessies en workshops die je helpen om als een ervaren piloot door stormachtige tijden te navigeren. Tijdens het festival krijg je de kans om nieuwe verbindingen te maken en waardevolle informatie uit te wisselen, alles met het doel om samen sterker en wendbaarder te worden.

Blijf onze site volgen voor de laatste updates over het programma en meer relevante informatie over je deelname.

Klaar voor de start?
Mis deze unieke kans niet en meld je aan en wij houden je op de hoogte!

Meld je aan

Het A&O fondsen Festival wordt tweejaarlijks georganiseerd vóór en dóór de vier sectoren gemeenten, waterschappen, provincies en het rijk. De fondsen initiëren en stimuleren initiatieven die ertoe bijdragen dat de overheidssector zich als geheel blijft ontwikkelen. Leren van en met elkaar op lokaal, regionaal en landelijk niveau is wat centraal staat.

Fondsen festival

,