Scan Leidinggeven aan Duurzame Inzetbaarheid

Beschrijving

Home » Producten » Vitaliteit & Duurzame Inzetbaarheid » Scan Leidinggeven aan Duurzame Inzetbaarheid

Test

Scan Leidinggeven aan Duurzame Inzetbaarheid

Als leidinggevende speel je een belangrijke rol bij de verduurzaming van de inzetbaarheid van medewerkers. Je bent vaak het eerste steunpunt voor medewerkers en je bent een ambassadeur van het duurzaam inzetbaarheidsbeleid. Met het invullen van de Scan Leidinggeven aan Duurzame Inzetbaarheid ondersteunen we je in deze rol.

eerste

Wat houdt de scan in?

Door middel van deze door TNO ontwikkelde gratis scan krijg je inzicht in jouw competenties als leidinggevende, je kennis over duurzame inzetbaarheid, de steun en middelen die je ervaart vanuit de organisatie, en de context en koers die je ervaart vanuit de organisatie. Hiermee kun jij nog beter je medewerkers ondersteunen.

Ook vind je hier allerlei tips en informatie gekoppeld aan jouw resultaten en verschillende activiteiten en instrumenten om gericht bij te dragen aan het creëren van een duurzame inzetbaarheid bevorderende cultuur.

Privacy gegarandeerd

Deelname aan de scan Leidinggeven aan Duurzame Inzetbaarheid loopt via Johan. Voor het verwerken van persoonsgegevens door Johan is een verwerkersovereenkomst gesloten tussen A&O Provincies en Johan. A&O Provincies en jouw werkgever krijgen geen inzage in jouw deelname en ontvangen geen informatie over de inhoud. Alleen jijzelf hebt toegang tot jouw individuele gegevens.

Aanmelden

Wil jij weten hoe het staat met jouw rol als leidinggevende bij het ondersteunen van medewerkers bij hun duurzame inzetbaarheid? Via onderstaande button kun je je aanmelden voor de scan Leidinggeven aan Duurzame Inzetbaarheid. Na aanmelding ontvang je van ons een mail met de link naar het platform van Johan om een account aan te maken.

Extra informatie

Doelgroep