Hoe ons brein ons voor de gek houdt

Home » Producten » Vitaliteit & Duurzame Inzetbaarheid » Hoe ons brein ons voor de gek houdt

Hoe ons brein ons voor de gek houdt

In ons werk en dagelijks leven vertrouwen we op ons denken en onze intuïtie. Maar is dit vertrouwen terecht? In dit webinar onderzoeken we deze vraag vanuit de wetenschap, met verrassende conclusies! Marald Mens is neuropsycholoog en als auteur, spreker en trainer vooral werkzaam in het onderwijs. Hij is onder andere bekend van de boeken ‘Breinsleutels’ en ‘Bananenschillen op School’ (Over uitglijden in het denken). Het webinar is gebaseerd op dit laatste boek.

Dit webinar heeft een studieduur van circa 30 minuten.

Direct naar het webinar

eerste