Doe mee aan de online dialoog van A&O Provincies!

Draag bij aan meer werkplezier: Doe mee aan de online dialoog van A&O Provincies!

Home » Producten » Doe mee aan de online dialoog van A&O Provincies!

A&O Provincies staat voor jouw werkplezier. We staan voor een werkomgeving waar mensen gezond, vitaal en met plezier kunnen werken. Zo bieden we de Provinciale sector ondersteuning op het gebied van samenwerking en vernieuwing in HRM en duurzame inzetbaarheid; van het benchmarken van personeelsgegevens tot het bevorderen van diversiteit in de organisatie. Maar wat is de impact hiervan op jouw dagelijkse manier van werken? En op welke manier verhoudt dit zich tot de uitdagingen in het werkveld.

Jij en je collega’s weten het beste wat hierin nodig is. Daarom horen we graag wat werkplezier voor jou is en wat je nodig hebt om jezelf en medewerkers hierin te ondersteunen. Dit doen we aan de hand van een online dialoog.

Start gelijk met ronde 1 van de online dialoog!

Hoe werkt de online dialoog?

De dialoog werkt in twee rondes. In de eerste ronde krijg je een 3 open vragen over werkplezier voorgelegd, circa 10 minuten. In de tweede ronde krijg je de gegeven antwoorden van collega’s terug waar je weer op kunt reageren.

Dit zal ervoor zorgen dat antwoorden vanuit verschillende collega’s verrijkt gaan worden. Uiteraard is dit alles anoniem en niet herleidbaar naar de persoon.

Onze focus in deze dialoog ligt op het verzamelen van je persoonlijke behoefte en de thema’s die naar jouw mening belangrijk zijn. En dan specifiek waar de mogelijkheden liggen om hier beter invulling aan te geven. We proberen dit zo concreet mogelijk te maken. Wat betekent dit voor jou in je dagelijkse werk en wat verwacht je hierin van je werkgever?

Zie jij kansen en wil je jouw ervaringen met ons delen? Start dan nu met ronde 1 van de online dialoog!

Betrokken blijven!

De uitkomsten uit de online dialoog willen we gebruiken om de dienstverlening van A&O Provincies in 2025 en verder optimaal op jou en je organisatie af te stemmen.

Maar daar blijft het niet bij. We willen in 2025 actiever aan de slag met het invulling geven aan de uitkomsten uit de dialoog. Dat betekent dat we samen met de sector en met jou sneller en vaker in dialoog willen gaan. Zowel fysiek als online om zo samen toe te werken naar breed gedragen oplossingen die bijdragen aan fijnere werkomstandigheden en meer werkplezier voor jou en je collega’s!

Samen weten we meer als één

Samen weten we meer als één. We willen je daarom vragen ook collega’s te informeren en motiveren om deel te nemen aan de online dialoog.

Ja, ik doe mee!

Direct naar de online dialoog