Online bijeenkomst ‘Omgaan met extern ongewenst gedrag’

Beschrijving

Home » Producten » Gezond & Veilig Werken » Online bijeenkomst ‘Omgaan met extern ongewenst gedrag’

Bijeenkomst & Training

Online bijeenkomst ‘Omgaan met extern ongewenst gedrag’

Dinsdag 11 juni | 9.30 – 11.00 uur

Meeting

Jij moet je bek houden!
De brandstapel op met jullie.
Jou pak ik terug…

Het is belangrijk dat elke professional zijn/haar werk kan doen zonder last van agressie en intimidatie. Twee zaken hierbij staan voorop: agressie is onacceptabel en we houden agressie nooit stil. De werkgever is aan zet om voor iedereen een veilige werkplek dichterbij te halen. De medewerker stelt op tijd grenzen in de externe dienstverlening maar ook waar nodig intern.

Op tijd grenzen stellen

Tijdens deze online bijeenkomst gaan we dieper in op vragen als:

• Hoe uit externe ongewenst gedrag zich uit bij provincies?
  • Wat er nodig is om te werken aan weerbaarheid, meldingsbereidheid en het stellen van een heldere organisatienorm?
  • Wanneer is gedrag onacceptabel?
  • Hoe moet je handelen bij kritiek en emotie en hoe begrens je bij agressie?

Ook wordt stilgestaan bij de vraag wat de provincie als werkgever moet doen en kan doen om een sociaal veilig werkklimaat dichterbij te brengen.

Benieuwd hoe? Meld je aan!

Benieuwd hoe je om kunt gaan met extern ongewenst gedrag? Caroline Koetsenruijter deelt de laatste wetenschappelijke en vooral praktische inzichten in deze online bijeenkomst.

Aanmelden kan tot en met vrijdag 31 mei.

Caroline Koetsenruijter

Caroline Koetsenruijter (1979) heeft als missie een veilige werkplek voor alle tien miljoen werkenden in Nederland. Zij is trainer en auteur op het gebied van agressiepreventie en -beheersing en heeft een juridische achtergrond.

Caroline schreef de bestsellers ‘Jij moet je bek houden!’ (2020) en ‘Het Agressieparadijs’ (2021). In 2023 verscheen ‘Giftig gedoe op de werkplek’. Caroline maakt zich hard voor de bescherming van Veilige Publieke Taak functies zoals zorgprofessionals, leerkrachten en ambtenaren. Caroline is regelmatig te gast bij EenVandaag, Nieuwsuur, OP1 en is te lezen in NRC, de Volkskrant en Trouw.

Ja, ik meld me aan.

Ik neem graag deel aan de online bijeenkomst ‘Omgaan met extern ongewenst gedrag’ op dinsdag 11 juni.

Extra informatie

Doelgroep