Samenwerken aan 21st Century Skills

Deze e-learning is een effectieve en efficiënte manier om méér uit het rapport te halen én jezelf verder te ontwikkelen als loopbaanprofessional.

Home » Producten » Vitaliteit & Duurzame Inzetbaarheid » Samenwerken aan 21st Century Skills

E-learning

Samenwerken aan 21st Century Skills

Deze we-learning geeft een basisoverzicht van de 21st century skills en legt uit waarom deze zo belangrijk zijn. Samen met je collega’s, team of groep bespreek je welke vaardigheden jullie al bezitten.

Een we-learning bevat weinig tekst en vooral veel groepsopdrachten, waardoor jullie je vaardigheden flink onder de loep nemen. Denk aan het samen bekijken en bespreken van een video, of samen uitzoeken hoe bepaalde dingen in jullie organisatie geregeld zijn. Je kunt het beste iemand aanwijzen als voorzitter. Het is vooral handig als deze persoon de hele training van tevoren al eens doorneemt. Een goede voorbereiding is immers het halve werk. De voorzitter kan er vervolgens voor kiezen om alle opdrachten samen te doen, of slechts een selectie van opdrachten die voor jullie van toepassing zijn.

eerste

Toegankelijkheid